THIS IS A POST REPLY TO ΑΡΑΤΕ ΠΥΛΑΣ

Posted: October 12, 2008 in Γενικότερα..., pasokika

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!

Αναδημοσίευση απο τον Αρατε Πύλας με ….προσθήκες.

Οι εφημερίδες λένε ότι κάποιοι από το Πασόκ ετοιμάζουν … υπουργικά κοστούμια (αφήστε τις να λένε, ο Γιώργος θα κόψει κεφάλια).

Εγώ, όμως, σήμερα, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, σας έχω φωτογραφία του φορέματος που θα βάλει η καλή blogger και συναγωνίστρια divaynne τη νύχτα που θα κερδίσει το Κίνημα: ολοπράσινος ταφτάς! Ντίνα, ετοιμάσου 🙂

edit:

Εγώ, όμως, σήμερα, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, σας έχω φωτογραφία του ενδύματος που θα βάλει ο monsieur Arate Pylas τη νύχτα που θα κερδίσει το Κίνημα

Κρόγια περιμένω το δικό σου.Έχω πάντως να σου προτείνω…..

για μένα πάντως ο Αρατε πύλας πρότεινε αυτό!

Comments
  1. Ντίνα, για να καταλαβαίνουν όλοι, βάλε δίπλα και την δική μου ανάρτηση με την πράσινη τουαλέτα σου!

    ΥΓ: βρε συ, δεν είμαι τόοοοοσο μαύρος! Χαχα.

  2. Αμαλία Σκέπερς says:

    Ωραία τα κουστουμάκια,νάχαμε και την αφορμή!!!

Leave a comment