ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ(σε στίχο ελεύθερο..πεζό..)

Posted: January 20, 2007 in Uncategorized

 

εκεί που όλο χαρά…περιμένεις το speedtouch έρχεται ο courier….από μακριά τον είδα…ναι! ήταν αυτός..από την Πάτρα ήρθε..ωωωωω  τι συγκίνηση..τι στιγμή…σας παρακαλώ δώστε μου και 5,20 € για τα έξοδα αποστολής..ορίστε! τι είναι 5 ευρώπουλα..?μπροστά στη στιγμή που παίρνεις το speedtouch…πας σπιτι…προσεκτικά διαβάζεις το manual γιατι όπως λέει και ο καθηγητής της ηχοληψίας μου κανόνας πρώτος για οτιδήποτε είναι ο απαράβατος R.T.F.M. (read the fucking manual) thanx κύριε.το διάβασα..μήπως όμως αυτό μπόρεσε να επηρρεάσει τα γεγονότα? όχι.

όλα έτοιμα! αχ! η μεγάλη στιγμή καιαιαιαιαιαιαι…internet explorer cannot display the webpage.

το 1ο τηλέφωνο στο 1242 δεν άργησε…το 2 έγινε πιο γρήγορα και μετά η κλασσική μουσική της αναμονής έγινε μόνιμο soundtrack όλης της Πέμπτης μου.

-ναι γεια σας.με στείλαν σε σας απο το 134

-ναι γεια σας με στείλαν σε σας απο το 1242

-ναι γεια σας με στείλαν σε σας απο το 121

-άστο διάλο σας.

 -το θέμα έχει προωθηθεί…

1242:μα ναι! μετά απλά θα ανοίγετε τον υπολογιστή και θα στε  online!

ΔΕ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!κάθε 2-3 ώρες το χαρακτηριστικό γκλιν γκλον του usb που ακουγόταν έγινε το soundtrack της παρασκεύης..και η σχιζοφρένεια του μόντεμ συνεχιζόταν με το λαμπάκι του internet πράσινο φωτεινό φωτεινό να θέλει να με πείσει και αυτό και το εικονίδιο του laptop οτι “έγινε σύνδεση” ο explorer όμως είχε άλλη γνώμη!

1242…143..121….ναι θα σας πάρουμε.μπορεί όχι σήμερα μάλλον αύριο.

να φταίει άραγε το splitter.όχι.να φταίει το usb?4 θύρες αλλάξα κυρά μου!

ναι μετά δε μπορώ να πω.αποσυνδεόταν κάθε 3- 4 ώρες.σας ευχαριστώ που μου κάνατε τη χάρη!!!

Σάββατο…λες να ταν ο ΟΤΕ το τηλέφωνο που άκουγα στον ύπνο μου και βαρέθηκα να σηκωθώ να σηκώσω?μήπως ήθελαν να μου πούν ότι έφτιαξε???ανοίγω υπολογιστή και μετά απο μισή ώρα

internet explorer cannot display the webpage=ΈΜΦΡΑΓΜΑ!!!!!!!!!!

μου λείπει επικίνδυνα το dial up και η forthnet…

Comments
  1. divaynne says:

    γιατίίίίίίίίίί?????????????????????????????????????????

Leave a Reply

