STAR NEWS

Posted: March 31, 2007 in Uncategorized

 

 Παρασκεύη απόγευμα και μια φορά στη ζωή μου ΔΕΝ πήγα στην αγορά  να πάρω σκουλαρίκια,ρούχα,τσάντα,ή γενικότερα…βολτούλα έξω.Είπα κι εγώ να κάτσω μέσα.Και ανοίγω τηλεόραση.Καλά,έχετε δει αυτό το δελτίο του star?? οοχι δεν είναι hillarious but just ridiculous!Και ακούω την εξής φράση απο την παρουσιαστή” και τώρα πάμε να δούμε το καινούριο τραγούδι του Βέρτη”. Να δούμε…μια που τα τραγούδια φαίνονται.Φυσικά και φαίνονται.Εγώ πια δεν ακούω μουσική.Βλέπω μουσική.Αλλά βλέπω video clips όμως! Προφανώς αυτό εννοούσε ο παρουσιαστής-ποιητής.Επόμενο σοβαρό θέμα είναι τα …παρκαρίσματα.Ναι.Είναι θέμα.που διήρκεσε 3 λεπτά με 2 video που ένας Θεός ξέρει που τα ξέθαψαν γιατί εμφανώς ήταν το ένα απο καμιά ταινία και το άλλο….ιδέαν δεν έχω..και παίζαν σε επανάληψη επί 3 λεπτά λες και δεν καταλάβαμε ότι ηταν τα ιδια…και αυτό ήταν θέμα…Επόμενο μεγάλο θέμα της επικαιρότητας ήταν ο Μεταξόπουλος.Άκου τώρα να δεις θέμα….πέρασε λέει μια μαθήτρια από τη σχολή του στο so u think u can dance…πωωωωωωωωωωωωωωωωω οχι ρε! Όχι ρε μάγκα!!! και τώρα τι θα κάνω??????Που καλά έκανε ο άνθρωπος δηλαδή γιατί τι φταίει το παιδί αλλά..ήταν θέμα…Και μάλιστα έτσι για να γεμίσει το “ρεπορταζ” τον έδειχναν που συσκεπτόταν με τους άλλους 2 (φυσικά το πλάνο 40 φορές επανάληψη)και η δημοσιογράφος σχολίαζε την υποκριτική του λέει ικανότητα να το “παίζει” ηθικος.get a life.Το καλύτερο ..όμως….Καλέ…αυτόν τον Σαράντη Κρεμμυδα….εεεε…Κρεμηζάκη τον εχετε δεί? Ξέρετε ποιός είναι??Ενας που χόρευε με τα κορδόνια του τα λαστιχένια και το παιζε Παπαρίζου και ε..ναι φυσικά…τον κόψανε…και από τότε την έχει δεί αδικημένος και θύμα και εκπροσωπος πασών των κομμένων,και βγαίνει στα παράθυρα και σχολιάζει τα δρώμενα του παιχνιδιού..ναι…ναι βρε αυτός!!!Που απέδωσε την αποτυχία του στο μαλλί της Παπούλια? α μπράβο αυτός!Ε βγήκε κι αυτός και είπε τη γνώμη του λοιπόν..Ασχολίαστο.Επόμενο σοβαρό θέμα ήταν τα πάρτυ που πήγε η αδερφή της Αλεξανδράτου.Που εδώ καλά καλά δε μας νοιαζει γιαυτήν θα μας νοιάξει α αδερφή της τώρα.Και το καλύτερο ήταν ότι σε όλη τη διαρκεια του ρεπορτάζ τονίζαν το πόσο άνευ νοήματος ήταν τα νυχτοπερπατήματά της και πόσο δε θα πρεπε να μας ενδιαφέρει.Αλλά ήταν θέμα…Άλλο θέμα λοιπόν,τα ζευγάρια της show biz πάντα επίκαιρο και σίγουρη συνταγή για όταν μας τελειώνουν τα θέματα και δεν έχουμε άλλα παρκαρίσματα να δείξουμε.Μέχρι και σχεδιάγραμμα με βελάκια κάναν! Ναι σας λέω! Με φατσούλες και πήγαινε λέγοντας το βελάκι.ο τάδε με την τάδε που τα χε με την τάδε κτλ κτλ…Επόμενο θέμα…κάναν λεεί gallop για τα κινητά που παίζουν Mp3..η πανέξυπνη δημοσιογράφος ρωτάει τον μαθητή ο οποίος έχει ήδη τα ακουστικά και ακούει μουσική και έχιε ήδη πει οτι ακούει μουσική..”έχει mp3 το κινητό σου? “….Το καλύτερο όμως το πε άλλος μαθητής μετά.Ακουει μουσική κι αυτός με τα ακουστικά στα αυτιά και τον ρωτάει η δημοσιογράφος ” δε σε απομονώνει αυτό από τους άλλους ανθρπωπους?” και η σουπερ απάντηση του μαθητή “οχι, γιατί ο καθένας ακούει τη μουσική του” ………οεοοοοο!Μπλιάχ !  επρεπε να βγώ αγορά τελικά.!

Comments
  1. Ο Σαράντης είναι κορυφαίος και δυστιχός δεν θέλει και πολλή να βγαίνεθ στα κανάλια γιατί έχει κι άλλες ασχολίες να κάνει, είναι απίθανο παιδί και μας αρέσει γιατί κάνει πράξεις που εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να κάνουμε, άσχετα αν λένε ότι τα έχει με τον Ηλία Ψινάκη, ε, και λοιπόν??? Κακό είναι??? ΑΓΑΠΑΜΕ ΣΑΡΑΝΤΗ!!!!

  2. divaynne says:

    περί ορέξεως…….

  3. mara says:

    http://www.sarantis.cjb.net

    Saranths for ever!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΑΡΑΝΤΗ ΑΠΟ ΤΟ SUPER IDOL – ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!! SO YOU THINK YOU CAN DANCE FOR EVER ABOUT SARANTIS

  4. Κορινα says:

    ΠΕΣ ΜΟΥ

    Πες μου…

    Τι νιώθεις για μενά…

    Πες μου…

    Τι θες από μενα…

    Κι εγώ… Θα στο… Κανώ…

    Κι εγώ… Θα στο… Κανώ…

    Πες μου…

    Τι κάνεις σημερά…

    Πες μου…

    Μια κουβέντα…

    Κι εγώ… Θα στο… Φερώ…

    Κι εγώ… Θα στο… Φερώ…

    ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑΑΑ

    ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ

    Πες μου…

    Τι νιώθεις για μενά…

    Πες μου…

    Τι θες από μενα…

    Κι εγώ… Θα στο… Κανώ…

    Κι εγώ… Θα στο… Κανώ…

    Πες μου μια φορά…

    Τι θες να κάνω…

    Πες μου μια φορά…

    Τι θες να κάνω…

    Τι…

    Στιχουργός: Σαράντης Κρεμηζάκης

    Συνθέτης: Σαράντης Κρεμηζάκης

    Ερμηνευτής: Σαράντης Κρεμηζάκης
    Το τραγούδι γράφτηκε για τον διαγωνισμό του μουσικού καναλιού Mad και συγκεκριμένα για τον διαγωνισμό Αμίτα Μόσιον Θετική Ενέργεια ( Mad For Positive Vote Energy Amita Motion Thetiki Energeia Track259 Sarantis Kremizakis Pes Mou )

  5. divaynne says:

    πνευματώδες…πνευματώδες…

  6. divaynne says:

    ααα καλε έχει και σελίδα το τρολ με τα δόντια τσάπα οεο! και είναι και γεμάτη ορθογραφικά λάθη….ουάου…

Leave a Reply

