ΕΕΕΕ ΤΣΙΜΠΙΔΑΑΑ

Posted: June 22, 2007 in Uncategorized

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!

(αν δε μας έχουν πει ήδη…)

Άκου πόσο γελοίο ακούγεται το “τ αγόρι μου τ’αγόρι μου τ΄αγόρι μου ,γλυκό και τραγανό σαν καραμέλα” και μετά σκέψου τον άντρα μου.ΧΕΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΧΕΧΕΕΕΕ….
Φίλε μου μετά από τόση φελλοσοφική αναζήτηση και κρασάκι (πρεζονική) κατέληξα οτι η πολλή παρέα με το Νικόδημο με “χαλάει” αααχαααα καλό ε? Τόσο καιρό με το Σεφερλή και ακόμα να ξεφύγωωω!!

Θέλω Καστέλλο ! Θέλω Α.Ε.Λ ! Θέλω Nikodimos! Θέλω αρβύλα ! Θέλω βολτίτσες παράνομες στο Εικαστικό!!! Μαζί με την αρβύλα!!!! Θέλω βόλτα τον Λάρυ στο καινούριο γκομενάκι του το διασταυρωμένο! Αρχίζει και το ζητάει μου πε!Παει συνέχεια και το βλέπει σκεφτόμαστε σοβαρά με τον #@##$%^%$% να τα παντρέψουμε! Και να βαφτίσεις το παιδί τους! Τώρα τι θα βγεί ρε μάγκα ιδέα δεν έχω….καννελί με άσπρες βούλες και πεταχτά αυτιά και λίγο βλαμμένο.

Μπουτάρη κυβερνάς! Είσαι ο πρωθυπουργός!

Τσάνταλη είσαι ο Υπουργός!

Beaujolais nouveau είσαι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας!

Θα κάνω μήνυση στο Nikodimos για το αυλάκι και το φιδάκι και την φώκια!που θα κάτσετε???μέσα η έξω???

Στο επόμενο ραντεβουδάκι μεταξύ Πλαταμώνα και Παντελεήμονα (πάντα) θα σε πάρω παλαμάκια μου να με συγκρατείς γιατι σε το λέω θα ενδώσω(και ξανά…και ξανά…και ξανά…και ξανά….)!Να με αναλάβεις αλλιώς θα σου κάνω ανηψάκι σταυροκουμπωτό πάλι όπως πέρυσι σου κανα γκα-γκα-γκαρνεράκι!
ΠΑΤΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

ZHTΩ Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ!

Leave a Reply

