τι λε ρεεε?

Posted: July 30, 2007 in Uncategorized

Ηχηρό “όχι” από Δ. Γεωργάκη στην πρόταση του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Αρνείται να μετάσχει στο ψηφοδέλτιο των εθνικών εκλογών αφήνοντας αιχμές για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν
Πικραμένος και απογοητευμένος από τις διαδικασίες που έχει υιοθετήσει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την κατάρτιση του ψηφοδελτίου του στο νομό Λάρισας, ενόψει των εθνικών εκλογών, εμφανίζεται ο δημοτικός σύμβουλος, με την παράταξη “Λαρισαίων Πόλις”, κ. Δημήτρης Γεωργάκης.
Με δημόσια δήλωσή του, ο κ. Γεωργάκης δηλώνει ότι δέχθηκε πρόταση συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ., αλλά δεν μπορεί να την αποδεχθεί, εξαιτίας του καθυστερημένου χρόνου που αυτή υποβλήθηκε. (τσ τσ τσ….κλαψς..) Τα βέλη του αγγίζουν τον “θεσσαλάρχη” του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Γιώργο Παναγιωτακόπουλο, με τον οποίο είχε συνάντηση την περασμένη Δευτέρα στο γραφείο του στη Λάρισα, όπου και φέρεται να δέχθηκε την επίσημη πρόταση. κτλ …
Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Γεωργάκη έχει ως εξής:
”Θέλω να ευχαριστήσω για την εξαιρετική τιμή που μου έγινε να είμαι υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις ερχόμενες εθνικές εκλογές. Παρά τις αρχικές συζητήσεις, η τελική πρόταση ήρθε πολύ καθυστερημένα, σε σχέση με τις διεργασίες που έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό, με αποτέλεσμα να μην έχω το χρόνο να αγωνιστώ κατάλληλα, ώστε να βοηθήσω, όχι μόνο τον εαυτό μου, αλλά και το ίδιο το ΠΑ.ΣΟ.Κ. Για το λόγο αυτό, δεν μπορώ, στην παρούσα φάση, να αποδεχθώ την τιμητική αυτή πρόταση. Η απόφασή μου είναι οριστική και, όπως είναι γνωστό, κρατώ πάντα το λόγο μου. Παραμένοντας στρατευμένος στον ευρύτερο χώρο του ΠΑΣΟΚ, θα δίνω καθημερινά τη μάχη στη Λάρισα για τα προβλήματα της κοινωνίας και της πόλης μου”.(????????????????????)
“Με προτάσεις “take it or leave it” της τελευταίες στιγμής δεν επιλέγεις τις πλέον αξιόμαχες και δυναμικές υποψηφιότητες, αλλά πρόσωπα που δεν έχουν πρόβλημα να υποδυθούν το ρόλο της “γλάστρας” στο ψηφοδέλτιο, τονίζουν χαρακτηριστικά.
(όχι ρε τι λέτε ! και πάλι γλάστρες διαλέγει! αχα καλό..ε..)
κύρηκας.
ΜΠΟΥΧΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥ!!!!!!!! ΜΠΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! κρίμα…τέτοια προσωπικότις…
ενα έχω να πω:Ρε κολλητέ!!!!!! ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!(ξέρεις εσύ..)

Leave a Reply

