Tελικά….δεν έχασα και τίποτα…

Posted: November 3, 2007 in αηδία, δημαρχιακά..μπλιαχ, και που λες Νώντα,Τσιμπίδα...κτ

To ψάχνατε ε?

2 1/2 βδομάδες περίπου πέρασαν χωρίς να χω πρόσβαση σε ιντερνετ.Είναι σαν αποτοξίνωση.Τις πρώτες μέρες είχα πάθει κρίση και ούτε καν άνοιγα το λαπτοπ και αρνούμουν κατηγορηματικά να δώ μέχρι και ειδήσεις.γιατί αν δω κάτι πως που πότε θα το καταγράψω?ποιον να….σχολιάσω ??Και κυρίως..τι γίνεται στην πόλη μου???τι κάνει η Λάρισα??ισοπεδώθηκε απο τον δήμαρχο η έχει μείνει λίγο ακόμα?Μήπως του ξέφυγε λίγο πρασινάκι εκεί στη γωνία?πόσο χειρότερα γίναμε?αν πάει…Ο Πηνειός να υποθέσω είναι ακόμα πράσινος από το κακό του.και τώρα με τους Μεσογειακούς ποιος τον πιάνει τον Τζανακούλη θα μας το χτυπάει σαν δικό του επίτευγμα αποκλειστικό για τα επόμενα όχι 6 αλλά 106 χρόνια.αφήστε που την κάτσαμε τώρα γιατι θα ξαναείναι υποψήφιος πάνω που ελπίζαμε να μαζέψει τα μπογαλάκια του και να αποσυρθεί ήρεμα ήρεμα…έτσι να πάρει μια συνταξούλα…συνεπώς χωρίς ουσιαστικά σοβαρό (λέμε τώρα) αντίπαλο θα την παίρναμε ρε γαμώτο τη δημαρχία ΑΥΤΗ τη φορά θα την παίρναμε!!!!!!!….αχ..γιατί να μην γίνονται δημοτικές εκλογές πιο νωρίς?να πάρει τον θρόνο του χαλίφη ο Γιάννης να μπουν τα πράγματα σε τάξη?αλλά το λαπτοπ μουγγα…Καμία επαφή με τον κόσμο.και τα μαιλ να ξέρω οτι έρχονται απο την ομαδουλα μας για ΓΑΠ και άλλα συναφή.και είχα πάθει πανικό γιατί σου λέει ..εκλογές.Γιωργάκης,διαδίκτυο.και εγώ που είμαι??Λες και θα παραλύσει το πολιτικό σύμπαν χωρίς την προσφορά μου..το ιντερνετ καφε κοντά αλλά χωρίς το τρίπτυχο φόρμα,κρασί,τσιγάρο (ή αν είναι πρωι το κρασί γίνεται esspresso) δεν γίνεται πως να το κάνουμε.όλα αυτά στην άνεση του σπιτιού φυσικά.οι πρώτες 3-4 μέρες είναι δύσκολες μετά θα μου πεις αν έχεις 6 ώρες μάθημα τη μέρα και σε 2 δόσεις 3 πρωι και 3 απόγευμα και μετά διάβασμα τι να λέει..περνάει η μέρα.άντε και μεταμεσονύχτια σε σώζει το star με κανένα nip tuck και κυρίως Νόμος και Τάξη..ε ναι αυτό το δεύτερο δε χάνεται με τίποτα.Τέλος πάντων μετά από καιρό επανασυνδέθηκα με την μακροχρόνια σχέση μου το ιντερνετ που κλείνουμε 10 χρόνια μαζί φέτος.και κοιτάω και τι να δώ.μετά από ένα ξεκαθάρισμα μαιλ και μετά από μια μέρα catch up στην ουσία δεν έγινε και τίποτα ….ο Βενιζέλος συνεχιζει από ότι άκουσα σήμερα να λέει οτι δεν χρειαζόμαστε αρχηγό να χάνει και να χάνει ξανά και ξανά (τα ακριβή του λόγια) λες και όλοι οι υπόλοιποι στο κόμμα που δεν εχουν χάσει ποτέ αφού δεν ήταν αρχηγοί (εκτος Σημίτη) κάνουν για αρχηγοί μη χέσω.καλά μιλάμε το άτομο πολύ προχωρημένη σκέψη.ε benny και εγώ μέλος είμαι και δεν έχω χάσει ποτέ μήπως κάνω κι εγώ για πρόεδρος?αφού στα δελτία ειδήσεων εδώ και βδομάδες είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα το γύρισα …στο star….Ντάξει το πολύ πολύ να έγιναν κανα δύο άλλα blog κατα γιωργάκη (αμελητέας σημασίας η ύπαρξή τους φυσικά μια που έγιναν για να κρατήσουν μια μέρα..) και αυτό είναι όλο.bottom line είναι ένα.προσπαθήσαμε πολύ και πολλοί.Αρκετά κάναμε.τώρα περιμένουμε.τέρμα οι νευρικότητες των προηγούμενων ημερών.μετά την εκλογή πιάνουμε δουλειά.Στηρίζω Γιώργο για λόγους που δεν αφορούν κανένα και αυτόν θα ψηφίσω και αει γειά ρε

KAI ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ

ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ

 

 

Comments
  1. papaioannou says:

    Αφού συνεχίζεις να τον λες Γιωργάκη σημαίνει αν μη τι άλλο ότι τον συμπαθείς. Ολοι αυτοί που τον στηρίζουν κανείς δεν είπε μέχρι τώρα στηρίζω Γιωργάκη. Ακόμα και οι αντίπαλοι του Γιώργο τον λένε σύντροφο τον λένε πρόεδρο τον λένε. Γιωργάκη όμως κανείς.

  2. divaynne says:

    ε τώρα πιανόμαστε από τις λέξεις.εμένα μου είναι πολύ συμπαθής και μου βγαίνει το Γιωργάκης χωρίς να έχει κάποια σχέση το υποκοριστικό με την προσωπικότητα και χωρίς να εννοώ οτι είναι λίγος και μικρός (μεταφορικά).φυσικά και τον συμπαθώ.και οκ οταν κάποιος δεν τον λέει Γιωργάκη δε σημαίνει οτι δεν τον συμπαθεί!

Leave a Reply

