ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ

Posted: February 7, 2008 in Γενικότερα..., αηδία, και που λες Νώντα,Τσιμπίδα...κτ

Με λένε Ντίνα και είμαι λαμόγιο.Ξεκίνησα τις λαμογιές μου εναντίον όλου του ιντερνετικού πληθυσμού με την διαδήλωση κατά του πετ κοκ γιατί είχα σκοτεινά συμφέροντα..Η αλήθεια είναι οτι τα τσέπωσα χοντρά που κατάφερα να επηρεάσω καναδυό άτομα ως προς το θέμα και για κάθε banner που έμπαινε έπαιρνα μιζα.Μιλάμε χοντρή μίζα τώρα οχι αστεία…Χέστηκα για το πετ κοκ,η αλήθεια ήταν οτι είχα κάνει συμφωνία με μεγάλα διαπλεκόμενα συμφέροντα πίσω απο την κίνηση.Μετά γλυκάθηκα και είπα να εκμεταλλευτώ τις πυρκαγιές και να κάνω το ίδιο..Αλλά ήθελα κι άλλα πολλά λεφτά παααρα πολλά και εκτός απο αυτό ήθελα να παρασύρω τον κόσμο σε σκοτεινές καταστάσεις με δόλιο σκοπό να μεγαλώσω το κίνημα που ξεκινάω και λέγεται “LamogiaUnited” που έιναι και ΜΚΟ..μην ξεχνιόμαστε.Την καλύτερη μπάζα όμως την έκανα με το eforum.Καλά μιλάμε ήταν ο καλύτερος τρόπος να επηρεάσω έμμεσα μέλη και συνεργάτες και να τα τσεπωσω χοντρά πάλι.Πήρα μέρος και βρήκα κι άλλα παιδιά με παρόμοια σχέδια ειδικά τον Παπαχατζή που μπήκε κι αυτός στην ΜΚΟ “LamogiaUnited” .Με βόλεψε και που ήταν δεξιοκνίτης και λίγο αριστερός.Έτσι αποφασίσαμε να καταστρέψουμε τις συνειδήσεις των ψηφοφόρων του πασοκ.Μέσα απο το φόρουμ αθόρυβα καλούσαμε μέλη (όλη η ομάδα) και εκτός του ότι καταφέραμε να καπελώσουμε όλες τις προσπάθειες του πασοκ αναφορικά με την πορεία προς το συνέδριο.Άλλωστε αυτός ήταν και ο σκοπός μου έτσι? Τώρα έχω καταφέρει να παίρνω ποσοστά από παντού banners και από κάθε ποστ που συμορφώνεται με τη γραμμή που έχω δώσει στο φόρουμ…

Τα κατάφερα…είμαι λαμόγιο…

Οι “LamogiaUnited” σας χαιρετούν

Comments
  1. antinork says:

    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΛΑΜΟΓΙΟ?ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΜΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ

  2. divaynne says:

    Η λέξη είναι αβέβαιου ετύμου και πιθανολογείται οτι προέχεται απο την ισπανική έκφραση “la moya” που σημαίνει “η τάδε”.

  3. krogias says:

    Ε, κι εγώ λαμόγιο είμαι!

  4. divaynne says:

    εσυ?γνωστό στους κύκλους…..

  5. divaynne says:

    κατ αρχήν και μόνο που ήρθες στο wp….είναι τρανή απόδειξη της λαμογιάς σου.ήρθες να μας ελέγξεις κι από δω.Δεν ελεγχόμεθα κύριε Κρόγια!

  6. THEODORE says:

    Οπως πάντα θα διαφωνήσω μαζί σου.
    Ψηφίζω Μαρτάκη!!!!!

  7. papaioannou says:

    Οχι το κανεις για αναγνωρισιμωτητα και πως το ειπαμε …
    α ναι

    αναγνωσιμοτητα.

  8. papaioannou says:

    πλακα κανω ντινα ετσι μη παρεξηγηθω..

    προφανως εισαι λαμογιο

  9. divaynne says:

    βρε Θοδωράκο δεν περίμενα αντικειμενικό μουσικό κριτήριο από σένα μη φοβάσαι.🙂

    Γιάννη το “αναγνωρισιμωτητα” δεν το ξέρω..το αναγνωρισιμότητα όμως το ξέρω!Μα έλα τώρα όλοι σε ένα ποσοστό άλλοι λίγο άλλοι περισσότερο για την αναγνωσιμότητα γράφουμε..όλοι ρίχνουμε ένα βλέφαρο στα..stats..

Leave a Reply

