To χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι…

Posted: March 22, 2008 in αηδία

Είχα μια κουβέντα με τη Φρόσω (ωραίος ο καφές) προχτες σε ένα μπαράκι των Εξαρχείων, τα οποία κάθε χρόνο μου φαίνονται και χειρότερα by the way γιατί όταν περπατάω νιώθεις οτι είσαι στην αυλή ενός ασύλου…κάτι δεν πάει καλά με όποιον συναντήσεις στο δρόμο…Όλοι είναι λίγο….η πολύ..πειραγμένοι αν τους προσέξετε.Το μόνο που με κάνει να νιώθω οτι δεν είμαι μόνη μου στην αυλή του ασύλου εδώ γύρω είναι το πασοκ δίπλα που ε τι στο διάλο θα κυκλοφορούν πιο φυσιολογικά άτομα.

Είχαμε λοιπόν την κουβέντα περί βοδιού (Ζαχόπουλο) τον θυμάστε καλε??? Ναι ρε! Αυτό το κύτος που σκόταψε και έκαν γκελ μποινγκ μπόινγκ και γλύτωσε.. Και μου είπε η Φρόσω το εξής που δεν είχα σκεφτεί.Το γεγονός οτι με τον Ξηρό έγινε μια χαρά (αφού τον φλόμωσαν στο ηρεμιστικό) η ανάκριση μέσα στον Ευαγγελισμό, γιατί το άλλο το βόδι το χουν και απολαμβάνει τις ανέσεις ?Γιατί σίγουρα τώρα που ξύπνησε απο τη χειμερία νάρκη η αρκούδα και μπορεί πλέον και τρώει κανονικά το γουρουνόπουλο χωρίς να του το κάνουν πουρέ, αλλά φαντάζομαι μπορεί και να μιλάει άλλωστε πως θα τα παραγγέλνει?

Αυτό όμως, το αν είναι καλά εδώ και πολύ καιρό…, φαντάζομαι θα το καταλάβουμε πολύ εύκολα…Βλέπετε..όταν βγεί απο το νοσοκομείο αν είναι η ίδια πατόζα πάει να πει οτι καλότρωγε…..

Επίσης έχω να πω οτι εδώ και 2 μερες που σταμάτησαν οι απεργίες των δημοσιογράφων βλέπω μόνο mad tv και Μακεδονία μόνο όταν έχει “Married with children” που είναι τα πιο ενδιαφέροντα που μπορώ να βρώ.Α ναι βλέπω και Σκαι ντοκυμαντέρ και “Το κάστρο του Τακέσι” !!!!Επίσης δεν αντέχω εδώ και πολύ καιρό τα σποτάκα του mega όταν κόβει το …πρόγραμμα για διαφημίσεις!Ξέρετε ποιό??Αυτό το…..ταν ταν ..megalicious μιλάμε σου τρυπάει τον εγκέφαλο αυτός ο ήχος!!!Είναι να παθαίνεις κρίση!!!

υγ. Γιατί οι δεξιοί είναι όλοι χοντροί? Και εννοω..οι δεξιοί κάθε κόμματος…

Comments
  1. theodore says:

    Τς,τς,τς….
    Θα σ’ακούσει και ο κύρ Πάγκαλος και θα τσαντιστεί.
    Ντροπή σου.

  2. egournelou says:

    Μην είσαι τόσο σκληρή, πάντως, με τις ανθρώπινες αδυναμίες…όλοι κάτι έχουμε που μας κάνουν αδύνατους…
    Και κάτι άλλο, οι άνθρωποι δεν κρίνονται απο την εξωτερική τους εμφάνιση αλλά απο τους τρόπους που συμπεριφέρονται.
    Φαίνεται δεν άκουσες τον ΓΑΠ στη Βουλή… το έντιμο και το ηθικό είναι όταν υπερασπίζεται, κυρίως, το δικαίωμα των άλλων να μη διασύρονται.
    Καλή σου μέρα

  3. divaynne says:

    ναι αλλά εχουμε αδυναμίες εις βάρος μας και αδυναμίες εις βάρος των άλλων.Και στην προκειμένη αυτοί οι άλλοι είμαστε όλοι εμείς.
    αυτός όμως εκτός του ότι τα χε και τα δυό, δεν μπορώ να είμαι όμως και επιεικής η ευγενική με κάποιον που τα κιλά του ανέβαιναν ανάλογα με το πόσο κρατικό χρήμα έτρωγε.Χρήμα που θα πρεπε να πάει εκεί που χρειάζεται όπως στην Άρτα όταν το ζήτησε ο δήμαρχος Οικονομίδης για τη διατήριση του ιστορικού κάστρου και ο χοντρός είπε απλα…οχι.

  4. egournelou says:

    Τα στοιχεία είναι διαφορετικό πράγμα απο το να επιχειρηματολογείς αρνητικά για κάποιον γιατί είναι χοντρός. Σκέψου το λίγο παραπάνω κι αν θεωρείς οτι το κείμενό σου είναι δίκαιο ως προς αυτό …sea culpa.

  5. divaynne says:

    να σου πω πως το βλέπω είναι ίδια φάση με το πως λέν τον Καραμανλή “ο χοντρός”.αλλά δεν μπορώ και να λυπηθώ κανέναν με τέτοιες συμπεριφορές.απο τη στιγμή που συστηματικά μας τρώνε λεφτά μπορούμε να τους λέμε όπως θέλουμε ρε συ.και σε ποιον να γίνω δίκαιη σε αυτούς?No thanks, αυτοί πότε ήταν δίκαιοι μαζί μας?

  6. egournelou says:

    Ντίνα, η πολιτική, εάν σε ενδιαφέρει φυσικά, δεν δικαιώνεται ανάλογα με τα φυσικά χαρίσματα αλλά με τις πολιτικές πράξεις που αποδεικνύονται πολιτικά. Κανείς δεν σου ζήτησε να λυπηθείς, απλά να σκεφτείς οτι η ατάκα: “Ναι ρε! Αυτό το κύτος που σκόταψε και έκαν γκελ μποινγκ μπόινγκ και γλύτωσε…” δεν είναι πολιτικό επιχείρημα αντίθετα είναι κάτι πολύ σκληρό που θέλει ψάξιμο….

  7. divaynne says:

    μα δεν υπάρχει κανόνας οτι γράφεις για επικαιρότητα αποκλειστικά με πολιτικά επιχειρήματα αν είναι δυνατόν κάθε φορά που ακούμε κάποιον να σχολιάζει να του ζητάμε να μιλάει μόνο με πολιτικά επιχειρήματα.
    Στο καφενείο αυτόν τον τόνο θα ακούσεις, στο δρόμο αυτό θα ακούσεις, στις παρέες μεταξύ τους αυτό θα ακούσεις, τα επιχειρήματα έχουν κι αυτά..την ώρα τους.στο χω ξαναπεί δεν είναι αυτοσκοπός να κάνω πολιτική εδώ μέσα γιαυτό άλλωστε τη σελίδα διέπει μια..μορφή χαλάρωσης..πες οτι εδώ μέσα είναι άλλη ντίνα και έξω άλλη!Να υποθέτεις πως μπαίνεις στη χώρα της Νάρνια εδώ και σε δεύτερο και τρίτο επίπεδο ίσως βγεί και κάτι.και αν δε βγεί, δεν πειράζει after all…its only a diary..

  8. egournelou says:

    ΟΚ Νόμιζα οτι αυτό είναι πολιτκό:”Χρήμα που θα πρεπε να πάει εκεί που χρειάζεται όπως στην Άρτα όταν το ζήτησε ο δήμαρχος Οικονομίδης για τη διατήριση του ιστορικού κάστρου και ο χοντρός είπε απλα…οχι.” Τώρα αν αναλόγως το ημερολόγιο προσαρμόζεται με το καφενείο, το κρατικό χρήμα, και τις κουβέντες που …ακούγονται γιατί ακούγονται πολλά η αλήθεια και κάποιος επιλέγει τι αναπαράγει, πάω πάσο γι’ ο,τι έτσι ή αλλιώς φυσικά κάνεις ο,τι σου γουστάρει…απλά μπερδεύτηκα οχι με το σε ποιά Ντίνα μιλάω αλλά στο στόχο που μπορεί να έχει ένα γραπτό κείμενο. Συγνώμη δεν κατάλαβα…Γειά

  9. divaynne says:

    Μα ακριβώς επειδή δεν υπάρχει καλούπι είναι σχόλιο με δόση χαλαρότητας ρε ελένηηηηη πρώτη φορά με διαβάζεις??έχω γράψει και χειρότερα βρε!

  10. papaioannou says:

    Τι ρατσισμός είναι αυτός κοπέλα μου; Ω εσύ Άρια νεανίσκη. Ποιος έχει σειρά μετά από τους χόντρους. Ο κοντός ο ανάπηρος ο ξανθός ο Μελαχρινός ο φαλακρός; Το διανοητικό επίπεδο αυτών των σχολίων σπάει τούβλα.
    Υ/Γ Ο Κεφαλογιανης ο Βαρβιτσιώτης Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος πρόχειρα μιλώντας δεν είναι χοντροί… είναι όμως Δεξιοί του κερατά. Σίγουρα δεν είναι αριστεροί.
    Ο Σημίτης ήταν κοντός δεξιός και συλφίδα
    Cool down αναμφιβολα το σχόλιο σου ήταν ατυχές

  11. divaynne says:

    Είπα κι εγώ…
    πφφφ..το πάχος σε μάρανε ρε εδώ εχουμε χωθεί μέσα στη μπίχλα…

  12. tzonakos says:

    Εχει γραφτεί με δόσεις καλού χιούμορ και ας μην κάνουμε όλοι τους σοβαρούς πια, επιτέλους. Γέλασα πολύ.
    Κι επειδη σε γνώρισα απο κοντά καταλαβαίνω σε ποιό ύφος τα έγραψες αυτά επειδή ισως κι εγω έχω την τάση να γράφω διάφορα πράγματα με δόσεις χιούμορ.
    Φαίνεται οτι δεν γίνεται πάντα αυτό αντιληπτό απο όλους.
    Καλημέρα, εδω χοντρούλης αλλα όχι Δεξιός🙂

    ( Χαχαχαχα, γκέλ, μπόιϊινγκ μποϊινγκ ! )

  13. divaynne says:

    γεια σου ρε τζονάκο! καλημέρα!

  14. Panos says:

    Αγαπητή divaynne, αν ο κ. Τριανταφυλίδης ανακαλύψει αυτό το ποστ στην καλυτερη περίπτωση θα σε αφαιρέσει από την ομάδα του 221 και στην χειρότερη θα ζητήσει να του γράψεις 100 φορές “θα προσέχω το ύφος και το ήθος μου”.
    Επίσης, ξέχασες να γράψεις ότι όλοι οι φαλακροί (ασχέτως ύψους) είναι υπάλληλοι των αμερικανών. Το γράφω φυσικά και εγώ με καλή δόση χιούμορ!

  15. divaynne says:

    πιστεύω οτι ο δάσκαλος τριάντα έχει αρκετό ..χούμορ!!!

  16. Panos says:

    Μα την αλήθεια έχετε πολύ πλάκα εκεί στο πασοκ!
    Αγαπητή divaynne σε παραπέμπω (μιας και εσύ φαίνεσαι να έχεις χιούμορ) στους απολαυστικούς διαλόγους μας με τον “δάσκαλο”. Κάποιος τόλμησε να πει “γιωργάκη” τον γιωργάκη και τι δεν άκουσε. Άσε εμένα, εμένα με στέλνει στο “πυρ το εξώτερον” ο λόρδος των μπλογκς, απαξιεί να συνομιλήσει μαζί μου.
    Φαντάζομαι ότι εσένα σε έβαλε στο 221 σε στιγμή αδυναμίας και τώρα δεν ξέρει από κώδικα για να σε βγάλει, με αυτά που γράφεις!

    Πάρε λοιπόν να διαβάσεις γιατί ήσουν μάλλον κακή μαθήτρια του “δασκάλου”, μην πω η χειρότερη!

    http://papanotas.wordpress.com/2008/03/20/pote/#comment-8632

    http://papanotas.wordpress.com/2008/03/24/petition_syn/#comment-8671

  17. divaynne says:

    Τα λινκ που μου έδωσες είναι ένας δικό σας διάλογος που δε με αφορά..πρώτον αυτό και δεύτερον,
    κι εγώ τον έχω πει πολλές φορές Γιωργάκη και έχουμε πλακωθεί και με παπανώτα και μπορεί και με αντρέα αλλά όχι στα σοβαρά εννοείται!Ξέρουν όμως πολύ καλά τι πιστεύω για τον πρόεδρο.
    Και επίσης δεν γνωρίζεις ούτε τη σχέση μεταξύ μας στο 221,ούτε την εκτός 221 όλων μας, ούτε καν πώς φτιάχτηκε ούτε πως ξκίνησε ούτε τίποτα.και πίστεψέ ότι έχει να μου πει ο αντρέας δεν έχει παρά να με πάρει ένα τηλέφωνο να μου τα πεί.απλά..Άσε δε σε παίρνει δεν έπεσες απλά σε ένα συμμετοχικό απρόσωπο blog αλλά σε άτομα που γνωρίζονται και στην real life.
    και το “δάσκαλος” το είπα απλά και μόνο επειδή είπες οτι θα με βάλει να γράψω 100 φορές “θα προσέχω…κτλ” απλά στο δικό σου ύφος απάντησα δεν ήταν και τόσο δύσκολο να το καταλάβεις ε?
    Επίσης πέρα απο το 221 τα ατομικά μας blog είναι κυρίως προσωπικά μια που τα έχουμε πολύ πριν το 221.

  18. Panos says:

    Ωπα, έχασες το χιούμορ σου ξαφνικά; ΟΚ, στάσου να σοβαρέψω κι εγώ τώρα.
    Λοιπόν, έχουμε και λέμε: 1. Όποιος “αγαπάει” τον Πρόεδρο μπορεί να τον λέει γιωργάκη και οι άλλοι όχι!
    2. Το δάσκαλος έπρεπε να μπει σε εισαγωγικά στην πρώτη σου απάντηση για να ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι, ότι δηλ. απαντάς στο δικό μου ύφος, άλλωστε είναι γέρων μπροστά σου και θα μπορούσε να είναι δάσκαλός σου, ας πούμε, στον “πασοκισμό”!
    3. Το “δεν σε παίρνει” το αντιπαρέρχομαι γιατί δεν έχει νόημα. Εστιάζω στο ότι είστε μια παρέα, πράγμα που είναι ξεκάθαρο (άλλωστε αν προσέξεις σας βρήκα σχεδόν όλους και όπου διαβάσω πασοκο-μπούρδα “χτυπάω”) και ενισχύεται η αρνητική γνώμη μου για εσάς. Πως λοιπόν ο λόρδος και ο Παπανώ παραδίδουν μαθήματα ήθους και ύφους όπου σταθούν και όπου βρεθούν στο διαδίκτυο και δε μαζεύουν τα δικά τους παιδια; Εγώ δεν είμαι φαν του κωστάκη και της παρέας τους και κένωσα το έντερό μου για αυτά που τους σέρνεις. Αλλά αυτοί;

    Συνεπώς, αγαπητή μου μικρά κορασίδα, επιβεβαιώνεται περίτρανα αυτό που διαπίστωσα από την πρώτη στιγμή όταν κατά λάθος βρέθηκα στο ιστολόγιο του Παπανώ: Στην παρεϊτσα σας περισσεύει η υποκρισία, εφαρμόζετε δύο μέτρα και δύο σταθμά στον τρόπο έκφρασης, τα χώνετε μονόπλευρα (είστε δηλαδή εξαρτημένοι), οπότε απευθύνεστε μόνο σε πασοκο-χαχολάκια και σε ‘μένα φυσικά που – δεν ξέρω για πόσο ακόμα – διασκεδάζω να σας ξεφωνίζω και να σας απογυμνώνω.

    Μεταξύ μας όμως, το στυλάκι σου το γουστάρω περισσότερο από το αρτηριοσκληρωτικό, απηρχειωμένο, αραχνιασμένο και κυρίως ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ υφάκι των άλλων δύο, που δεν ταιριάζει με τον δροσερό και ελεύθερο χώρο των μπλογκς!

  19. divaynne says:

    Πολύ κακό για το τίποτα.Είδα οτι είχατε μια γενικότερη κουβέντα και διαφωνία.οκ.δεν με αφορά όμως και δεν μπορώ να ξέρω τους λόγους του αντρεα ή του στέφανου σε καθε συζήτηση!!αν είναι δυνατόν!
    Αν τόσο πολύ τα σημεία στίξεως επηρεάζουν την αντίληψή σου τότε να είμαι ακριβής.. “… ”
    Εαν διαπίστωσες οτι υποκρινόμαστε και είμαστε εμπαθείς ή οτιδήποτε άλλο δεν μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό…άλλωστε ήδη όμως απο την αρχή μπήκες να γράψεις για τον αντρέα από μόνος σου.
    Πρώτος διδάξας μου στον πασοκισμό είναι οι γονείς μου .μετά σιγά σιγά κάτι παίρνεις απο καθένα κι αυτό είναι γενικότερο.δάσκαλο όμως εκτός εισαγωγικών δεν έχω.

  20. Panos says:

    Μα σου αποδεικνύω ότι υποκρίνεστε, αφού οι μέντορες σου ενώ διακυρήττουν τον πολιτικό πολιτισμό αλλού, εσένα δεν μπαίνουν στο κόπο να σου “τραβήξουν το αυτί” για αυτά που γράφεις, όχι γιατί θα έπρεπε να στο τραβήξουν επαναλαμβάνω, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ “ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ” ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥΣ!

    Αν δεν είναι αυτό υποκρισία, τότε τι είναι; Σχολίασέ το σε παρακαλώ.

    Επίσης ακριβώς επειδή είστε ταγμένοι κομματικά, δεν είστε αξιόπιστοι. Εξηγούμαι: Εάν αύριο ο κωστάκης προβεί σε κάποια καλή ενέργεια, εσείς θα την “πνίξετε”, όπως επίσης θα πνίξετε και κάποια γκάφα του γιωργάκη. Πολλώ δε μάλλον εάν ο γιωργάκης γίνει πρωθυπουργός, το “πνίξιμο” θα πάει σύννεφο! Είναι σαφές ότι δημοσιεύετε μόνο τα αρνητικά των υπολοίπων και μόνο τα θετικά του γιωργάκη. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΧΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

    Για πες μου αγαπητή divaynne, ως νέα κοπέλα αυτό σε καλύπτει; Είναι αυτό που ονειρευόσουνα από την πολιτική; Απλά να κάνεις τη νεροκουβαλήτρια στα μπλογκς;

    Το ξανάγραψα ότι τα μπλογκς είναι η μόνη διέξοδος για τον πολίτη να ξεφύγει από τη δικτατορία των ΜΜΕ και να ενημερωθεί ουσιαστικά. Όσο κατακριτέοι είναι αυτοί που εκβιάζουν ή λασπολογούν μέσω των μπλογκς, εκμεταλλευόμενοι την ελευθερία που παρέχουν, άλλο τόσο είστε και ‘σεις που ανεβάζετε μονόπλευρες κομματικές ειδήσεις μέσω μπλογκς που χρειάζονται και δεύτερη ματιά για να διαπιστώσει κάποιος την κομματική τους τοποθέτηση.

    Τώρα εάν όλοι βάλετε το”πασοκ” στο τίτλο των ιστολογίων σας ή στην εικόνα τίτλου, όλα διορθώνονται. Θα σας επισκέπτονται μόνο τα κομματικά στελέχη και όσοι δεξιοί θέλουν να τσιτώσουν τα νεύρα τους! Έτσι, θα είστε τίμιοι και ειλικρινείς με τον κόσμο και καθόλου υποκριτές.

    Ειλικρινά, θα ήθελα για την άποψή σου σε όλα τα παραπάνω!

    Υ.Γ. Το κορυφαίο στους τίτλους είναι το “die another day” του Παπανώτα. Το βλέπει ο άλλος και σου λέει, πολύ ψαγμένος ο τύπος, cool στέφανος!
    Αποφεύγω να το βλέπω γιατί προκαλεί ενοχλητικούς κλυδωνισμούς στην στομαχο-οισοφαγική μου κοιλότητα και επικίνδυνη παλινδρόμηση των γευμάτων μου!

  21. divaynne says:

    Μα το ξεκινάς λάθος έτσι κι αλλιώς.Τι μέντορας και αφεντικό?Εκτός του ότι δεν έχω ούτε αυτά, εννοείται οτι εγώ είμαι αφεντικό του blog μου και μόνο.Δεν τίθεται κανένα θέμα παρέμβασης εδώ απο κανέναν. Επίσης δεν είμαι μμε και ούτε εχω σκοπό να γίνω και δεν έχω λόγο να γράφω ειδήσεις ανα την Ελλάδα και τον κόσμο και να αντικαταστήσω τα δελτία ειδήσεων…Προφανώς και γράφω αυτά που θέλω εγώ να πω και τα οποία δεν είναι καθόλου διαστρεβλωμένα επίσης.Εκτός αν δεν ξέρεις τι πάει να πει προσωπική άποψη και κρίση.Και αν δεν συμφωνείς με αυτό εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι.Το οτι ασχολούμαι λίγο περισσότερο με το πασοκ είναι και λόγω του eforum και λόγω του ότι απλά είμαι μέλος και οτι γίνεται με ενδιαφέρει.απλούστατο νομίζω..
    και ξαναλέω.ανεξάρτητα απο 221 και eforum δεν εχουμε αφεντικά.αν εχουμε προβλημα τα λύνουμε συλλογικά.αλλά πέρα από όλα ξαναλέω είναι προσωπικό blog ανταποκρίνεται στην προσωπική σκοπιά των πραγμάτων του συγγραφέα and thats all.Και φυσικά έχει τύχει να μου λεν γνωστοί μου οτι μερικά δεν τους αρέσουν αλλά αυτά είναι προσωπικές απόψεις του καθενός.
    Τώρα εσύ σώνει και καλά δηλαδή θες να με πείσεις οτι επειδή τυχαίνει να είμαι στο 221 πρέπει να ελέγχομαι απο κει ???Αν είναι δυνατόν!!
    Δεν ξέρω, αν νομίζεις πως γίνεται διαχωρισμός τι να σου πω.Ο καθένας φέρεται στον άλλον με διαφορετικό τρόπο και κάποιος λόγος θα υπάρχει.Αν κρίνω όμως και απο τη στάση σου και τον σκοπό που μπήκες να γράψεις τότε σκέψου κι εσύ μήπως προκάλεσες και το λέω γιατί εσένα δεν σε ξέρω τους άλλους όμως ναι.

  22. Panos says:

    Μου απαντάς όπου θες εσύ και μου βάζεις λόγια που δεν είπα. Τέλος πάντων, θα προσπαθήσω για μια τελευταία φορά.

    Α) Μέντορας και αφεντικό δεν είναι το ίδιο πράγμα η Βικιπαίδεια έχει την ιστορία του Μέντορα. Οι κομμουνιστές το λέγανε ινστρούκτορα και στην περίπτωσή σας ταιριάζει περισσότερο (αν και δεν είναι ακριβώς το ίδιο). Είναι σαφές ότι οι δυο τους λειτουργούν ως ινστρούκτορες των υπολοίπων σας νεαρών μπλογκερ και κυρίως ο Λόρδος που έχει και το ρόλο αυτόκλητου προστάτη, μιας και πετάγεται (σαν, να μην πω) σε οποιοδήποτε μπλογκ για να “επαναφέρει στην τάξη” τους “αγενείς” και άλλα τέτοια γελοία. ΑΦΕΝΤΙΚΟ δεν έγραψα πουθενά.
    B) Προφανώς έχεις άποψη και κρίση και φυσικά κομματική τοποθέτηση και δεν πιστεύω ότι μετά από αυτήν την κουβέντα θα “απενδυθείς” το σοσιαλισμό, το πασόκ και τον γιωργάκη. Ούτε σου είπα να γράφεις ειδήσεις από όλη την Ελλάδα. Που το είδες αυτό; Αυτό που σου είπα και σου ξαναλέω είναι ότι αυτά που γράφεις είναι ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ και όχι αντικειμενικά. Ο γιωργάκης δεν κάνει λάθη; Θα γράψεις κανένα αν το διαπιστώσεις; Αν ο κωστάκης κάνει κάτι καλό θα το πεις; ΟΧΙ. Οπότε τι είναι αυτό που κάνεις; Πως λέγεται; Λέγεται ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ή αλλιώς νεροκουβάλημα. Σου αρέσει αυτό; Αν μου πεις ναι και ότι αυτό ονειρευόμουνα να κάνω από μικρή, το σέβομαι και το βουλώνω.

    Γ) Εγώ προσωπικά δεν θέλω να σε πείσω για τίποτε, ούτε πιστεύω ότι μπορώ.
    “Μα σου αποδεικνύω ότι υποκρίνεστε, αφού οι μέντορες σου ενώ διακυρήττουν τον πολιτικό πολιτισμό αλλού, εσένα δεν μπαίνουν στο κόπο να σου “τραβήξουν το αυτί” για αυτά που γράφεις, όχι γιατί θα έπρεπε να στο τραβήξουν επαναλαμβάνω, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ “ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ” ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥΣ!”
    Από το προηγούμενο κατάλαβες ότι πρέπει να σε ελέγχουν αυτοί στο 221; Αν είναι δυνατόν! Πόσο πιο κατανοητό να το κάνω! Εγώ την υποκρισία τους χλευάζω και τον επιλεκτικό πολιτικό πολιτισμό και ευγένεια που εφαρμόζουν. Δεν κρίνω εσένα για αυτά που γράφεις, αλλά αυτούς για αυτά που ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ!

    Τελός, αν και το περί διαχωρισμού δεν το αντιλήφθηκα, σκοπός μου ήταν σαφώς να προκαλέσω! Η στάση μου ήταν σκόπιμα ειρωνική και χλευαστική. Κι αυτό γιατί μου’ρθε να ξεράσω με όσα διάβαζα! Ο μαϊντανός των μπλογκς κος λόρδος τριάντα να πετάγεται παντού και να μαλώνει τον καθένα συνασπισμένο, δεξιο, κομμουνιστη επειδή δεν συμπεριφέρονται σωστά στον αρχηγό του, αποκαλώντας τον γιωργάκη ή όταν αναφερόταν κάποιος σε “πασόκους” και λοιπά τέτοια φαιδρά. “Και αν το πάρεις πίσω το γιωργάκη τότε no problemos” Χα, χα , χα μην ξεράσω. Σε 2-3 ποστ του το διάβασα αυτό!

    Δεν ξέρω, ενώ δεν είμαι ταγμένος κάπου με φανατισμό και δεν έχω πρόβλημα να αλλάξω άποψη πολιτική, όταν επαναλαμβάνω συμπτωματικά άνοιξα τον παπανώ, ένιωσα μια εσωτερική ανάγκη να τον κράξω άγρια κι αυτόν και μετά την παρέμβασή του και τον λόρδο. Και ενώ δεν τους έχω δει ποτέ, τους γνωρίζω μόνο μέσα από τα κείμενά τους, είμαι σίγουρος ότι ούτε για καφέ δεν θα πήγαινα μαζί τους, όχι να με επηρεάσουν πολιτικά!!!

    Αυτά και καλό ΣΚ

  23. divaynne says:

    ok η άποψή σου σχετικά με τρίτα άτομα είναι σεβαστή.
    Πέρα από αυτό διαφωνώ κάθετα και οριζόντια και όπως θες για το ότι είχα η θα έχω ποτέ εδώ μέσα τον οποιονδήποτε “ινστρούκτορα” και αν αυτό πάει ποτέ να συμβεί από τον οποιονδήποτε θα είμαι η πρώτη που θα το καταδικάσει και ξαναλέω όποιος και αν είναι αυτός.Και όσο για τα λάθη του Γιώργου σε πληροφορώ οτι και στο papandreou.gr έχουν δημοσιεύσει ποστ μου με παράπονα που κατέληγε στην εξής συγκεκριμένη φράση “ρε πρόεδρε λέω απλά να μην είμαστε σκορπιοχώρι” επίσης το οτι στηρίζω πασοκ δεν σημαίνει οτι δεν το κρίνω μια που σε ποστ μου μετά το συνέδριο έβρισα όλο τον κόσμο του πασοκ για τους ανεγκέφαλους..”μηχανικούς” του, και τις “γραμμές” τους όσον αφορά την ψηφοφορία.Και όπου χρειαστεί θα το ξανακάνω.Για τον Γιώργο όμως διατηρώ αν μου επιτρέπεις το δικαίωμα να πιστεύω σε αυτόν απλά και ξεκάθαρα.
    Τώρα το αν ο αντρέας μίλησε με τέτοιον τρόπο και αν γενικά είχατε μια φορτισμένη..κουβέντα το μόνο που μπορώ με σιγουριά να πω είναι οτι γίνονται πολλές παρεξηγήσεις κατα γενική ομολογία και μόνο λόγω του γραπτού λόγου που έχεις μόνο λίγες σειρές να πεις όσα θες και αφού δεν υπάρχει αμεσότητα στην έκφραση στην ουσία στολίζεις οσο μπορείς τα γραπτά σου για να γίνεις αισθητός.

  24. Panos says:

    Με κάλυψες και καλά υποψιάστηκα ότι είσαι “διαφορετική”!

    Νά’σαι καλά και να μην χάσεις το χιούμορ σου ποτέ!
    Πάνος

  25. ΜΠΙΖΕΛΙ says:

    ΒΊΝΤΕΟ Μ ΤΟ ΧΟΝΤΡΌ ΜΠΙΖΈΛΙ !!!!!

Leave a Reply

