Με τον πρώτο καφέ και το πρώτο τσιγάρο

Posted: April 12, 2008 in Γενικότερα..., και που λες Νώντα,Τσιμπίδα...κτ

Αχ..νωρίς ξυπνησα και πάλι..δεν πάμε καλά..αλλά έχει συννεφιά και μ αρέσει..γιατι δείχνει πως οι ζέστες είναι ακόμα μακριά..τουλάχιστον έτσι πιστεύω.Ο πρώτος εσσπρεσσο το κόβω να τελειώνει και σύντομα θα πάω για δεύτερο.Τελικά, το σύνολο η ο ένας?χμ..τι μπορεί να κάνει ένας όταν το σύνολο καταρρέει αλήθεια?Έχω πολλά παραδείγματα…τι μπορεί να κάνει ο ένας όταν το σύνολο έχει σηκωθεί και τον τραβαει κάτω?Θα ήθελα πάρα πολύ να συγκεκριμενοποιήσω αλλά βαριέμαι τώρα.Α μμ..όντως..έχεις δίκιο.Αυτό ισχύει για όλα.το , περι του συνόλου και του ενός.σε κόμματα σε παρατάξεις ειδικα.., σε σχέσεις σε πολλά.ο ένας και οι άλλοι όπου ο ένας είναι και μέρος των άλλων.το σύνολο που καταρρέει τραβάει και τον έναν και το θέμα ειναι τι θα κάνει ο ένας για να φύγει ηρωικά ή να μείνει και να τα σπάσει όλα..ίσως ναι, παίζει να χει εφαρμογή και στις σχέσεις.αλλά σε αυτό το θέμα μας κάνει πλάκα το σύμπαν.Για να μην το ξεχάσω θέλω να πω περαστικά στον φίλο μου Δημήτρη Κοντοδήμο που έκανε μια σοβαρή όπως φαίνεται εγχείρηση και βγήκε απο το νοσοκομείο όπως με ενημέρωσε προχτές και να μου θυμίσετε να τον δω πριν φύγει για Θεσσαλονίκη.Διάβασα και ότι έχασε τη μισή σαιζόν στον Απόλλωνα Καλαμαριας.Αλλά φαντάζομαι του χρόνου θα ανακάμψει.Και χάρηκα πολύ που με θυμήθηκε μόλις επέστρεψε στα πάτρια (Λάρισα αελ ολέ) και ελπίζω σύντομα να γυρίσει στην αελάρα απο κει που ξεκίνησε.Πάμε παρακάτω, τι άλλο να πούμε, το κινητό μου σφυρίζει ότι θέλει φαί.Αμάν αυτά τα LG..αχόρταγα με τον φορτιστή.Σήμερα μάλλον θα πάω στο θέατρο να δω την παράσταση του Ακυ Μητσούλη να τον δω κι αυτόν τον χαμένο που τον έχω χάσει.Αλλά θα μου πείς…προφανώς τον έχω χάσει αφού λέω οτι είναι χαμένος..Γενικά σήμερα νομίζω πως κάτι θα κάνω αλλά δεν ξέρω τι.Πουφ…τελικά τον χρειάζομαι τον γιατρό ναι η όχι?

Leave a Reply

