Τι ωραία χωρίς ειδήσεις!

Posted: October 2, 2008 in Γενικότερα..., και που λες Νώντα,Τσιμπίδα...κτ


Όνειρο ήταν και πάει…μια μέρα μόνο κράτησε….κρίμα….μα να μη μου λείψαν καθόλου οι ειδήσεις ένα πράμα…..Εμένα πάει και μου τα λέει το “reader” χεχε….
Πότε θα ρθει ο καιρός που θα χουν απεργία και οι διαφημίσεις?και τα τηλεοπτικά σποτάκια?και τα σήματα των καναλιών που δεν εχουν νόημα ύπαρξης να ανανεώνονται κάθε χρόνο?και τέλος πάντων πότε θα τελειώσει αυτό το fort boyard που δεν καταλαβαίνω γιατί παίζεται τόσα χρόνια????Δεν το αντέχω άλλο!!!!μα αφού δεν το βλέπει κανεις!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΕΤ1 ΔΕ ΒΑΖΕΙ 40 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ???

Comments
  1. phlou...flis says:

    ναι, ναι κι εμάνα είναι η καλυτερότερή μου

  2. kokos says:

    Και μένα γιατί δεν βλέπω αυτή την κρυόκωλη ξανθιά της ΝΕΤ, με το τσακίρικο μάτι, αυτή τη μεσημεριανή μ ωρέ, ούτε το ονομά της δε θυμαμαι!!

  3. divaynne says:

    το καλύτερο μου κανάλι είναι το σταρ το βράδυ που βάζει μόνο αμερικλανιές.νόμος και τάξη και τέτοια!!

  4. Lady Sybilia says:

    yes.And “Profiler” with the whole serial killer thing!40 episodes in a row!

Leave a Reply

