Πόσα σκάνδαλα αντέχει το ποσοστό του καταλληλότερου?

Posted: December 16, 2008 in Κυβερνητικά, Νουδου ούστ

Έτσι είπε ο Κ.Καραμανλής…εγώ φταίω…μάλιστα.Να υποθέσουμε οτι φταίς.Αρα τι μας λές?Οτι ναι εγώ ήμουν ο υπνωτισμένος ναι εγώ τα οργάνωσα όλα ναι εμένα υπακούαν και βάζαν αβέρτα κουβέρτα υπογραφές ναι εγώ τα πούλησα όλα να εγώ έκανα τον Εφραίμ μάγκα αλλά μετά πήγα του εξομολογήθηκα πήρα συγχώρεση απο το Αγιο Πνεύμα και τώρα ξομολογούμαι και σε σας και οκ άντε να πάμε παρακάτω.Αφού ήταν δικό σου λάθος κύριε Καραμανλή άρα παραδέχεστε τις πολιτικές ευθύνες και θα περιμέναμε να δούμε και τις συνέπειες.Λοιπόν, ποιές θα ναι οι συνέπειες για το άτομόν σας?Για άλλη μια φορά το παίξατε θύμα, καλύψατε τους πάντες, τα πήρατε..πάνω σας γιατί προφανώς η δημοτικότητά σας στις δημοσκοπήσεις είναι αρκετά ψηλότερα απο τον Γαπ οπότε σας παίρνει άλλη μια ανάληψη ευθύνης για άλλο ένα σκάνδαλο…
Και γιαυτό σας χειροκρότησαν…
Μη ξεράσω ελέφαντες…

Leave a Reply

