δηλαδή η αγένεια πάει με τη δόξα?

Posted: January 3, 2009 in Σκατούλες

Εκεί έχω καταλήξει.Διαβάζω τόσες μέρες σε γνωστά blogs για κόντρες blogger, με δημοσιογράφους, πρώην, νυν,πρώην που θέλουν να ξαναγίνουν νυν κτλ..διάφοροι wannabe γενικότερα και που πιο εύκολα θα πίστευα οτι θα τραγούδαγε η Θώδη στη σκάλα του Μιλάνου παρά να πιστέψω οτι οι συγκεκριμένοι είναι “έγκριτοι”.Και επειδή περνάω και απο .blogspot.com και απο .gr με ενοχλεί που κάποιοι θεωρούν “ανώτερο” και πιο “official” το .gr και παρόλαυτά έχουν και ένα .blogspot.com κρυμμένο κάπου για να πιάνουν και την άλλη μερίδα..μην τους ξεφύγει κανένα κομμάτι απο την πίτα.E πως να το κάνουμε είναι υποκριτικό.Και για να καταλάβω, εγώ στο artfools.gr που χρησιμοποιώ την πλατφόρμα του wordpress.com τι είμαι ακριβώς?Για να ξέρω..αναβαθμίστηκα δηλαδή σε αξιοπιστία?Και επειδή σε όλα αυτά που διαβάζω έχουν παραπομπές και Screenshots απο εφημερίδες που δεν μας προσφέρονται διαδικτυακά αλλα πρέπει να αγοράσεις, δεν μπορώ να μην αναφέρω το ύφος που διακρίνω.Καλά τόσο χεσμένο τον αναγνώστη ο οποίος προφανώς χέστηκε εξίσου για τα προσωπικά τους, αλλά πρέπει και να τρώει στη μάπα?Και απο πότε πάει μαζί το δημοσιογράφος-σταθμάρχης (οχι τραίνου…)-εφημερίδα?Είναι μια δουλειά?Εγώ που δουλεύω σε ράδιο γιατί δεν έχω κανάλι και εφημερίδα?Μα γιατί δεν έχω να πληρώσω εργαζόμενους.Αλλά θα μου πεις αυτοί έχουν?Τέλος παντων αυτή η φάρα με εκνευρίζει πολύ …πολύ με εκνευρίζει…και τους βαριέμαι..πολύ τους βαριέμαι.

Leave a Reply

