Μάλλον κάποιοι μπουτζόβλαχοι δεν κατάλαβαν οτι μονοδρομηθήκαμε!!

Posted: January 30, 2009 in 1

Comments
  1. Αγάπη μου, είσαι ολόκληρη ΥΕΘΑ εδώ και μία εβδομάδα και δεν κατάφερες έναν δρόμο να μονοδρομήσεις! Τί θα κάνεις αν πλακώσουν οι Τούρκοι?

  2. τρυφωνας says:

    μπραβο δημαρχε!
    οπως λεει και η φιλλιπινεζα μου,μακρια απο τον κωλο μας,κι οπου θες κι αν ειναι.

  3. gatos says:

    σταμάτα να κάνεις σαν τον τρελό του χωριού ρε πατατόπιτα… Γραφική έχεις γίνει. Σε βλέπω να βγαίνεις με τα μαλλιά κανταίφι, κλαμεράκι, φόρμα πιο κοντή από τον αστράγαλο, παπούτσια 42 νούμερο καρακάξας, τσεμπέρι και να φωνάζεις με μια μπαντανόβουρτσα σαν τον Γιαννόπουλο “Στο διάλο όλοι”.

  4. divaynne says:

    Και που το ξέρεις οτι τα κάνω αυτά ρε κοπρόγατο???ΝΑΙ ΡΕ! ΕΞΩ ΕΙΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ!
    ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΓΩ!! ΠΑΙΡΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΧΕΧΕΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

  5. Magdalena says:

    Wre psyxwsh. Giaoyrtwma kai pitoyra thes koritsi mou esy. Ante kai toy xronoy vouleytina. Sayra e sayra oyst. Ti tha k(l)aneis twra poy o sapkofoyskas ksetsoyfiase??

    OYST sauroeides erpeto cactus lemphoricus divaynnes

  6. divaynne says:

    Καλό Πάσχα!

Leave a Reply

