Κύριε Αγοραστέ γιατί δεν χαιρετάτε?

Posted: October 3, 2009 in ΛΑΡΙΣΑ

Και καλά, να πω οτι με ξέρει φατσικά οτι είμαι γραμμένη Πασοκικιά να το καταλάβω. Όμως όπως κάθε υποψήφιος βουλευτής κύριε Κώστα Αγοραστέ απόρησα σήμερα Σάββατο 3 του Οκτώβρη το μεσημέρι που συναντηθήκαμε στην Δευκαλίωνος σε ένα μαγαζί και διέκρινα στο βλέμα.. ένα τίποτα. Μα γιατί? Εγώ παρεξηγήθηκα. Μιλάμε για σιωπή των αμνών. Και μετά αυτό το “περάστε” το ευγενικό που μου είπατε δε λέω με σκλάβωσε αλλά ένα γειά? Μια χειραψία? Όλους τους χειραψήσατε (ρήμα) εμένα γιατί? Καλά οκ δεν υπάρχει περίπτωση να σας ψηφίσω γιατί ευνόητους λόγους αλλά ένα γειά…Τίποτα τέλος, εγώ παρεξηγήθηκα!Γιατί αυτά τα 5 δευτερόλεπτα απέραντης σιωπής? Θα μου πει τώρα ο Κώστας, ε και θα χει και δίκιο, εσύ γιατί δε χαιρέτησες? Τι να πω ρε Κώστα, έτσι πως έπεσα πάνω σου στην πόρτα και γύρισα και σε είδα φάτσα μου ρθε ξαφνικό τι να κάνω.Αλλά τώρα ξέρω, ε όχι, την επόμενη φορά θα σας χαιρετήσω κύριε Αγοραστέ, το υπόσχομαι!

Comments
  1. Γιωργος says:

    Προφανως εχει αντιληφθει οτο θα παρει τον πουλο παραμασχαλα και του κοπηκε η ορεξη ,αλλωστε εχουν αλλαξει και οι καιροι,δεν ξερεις που θα “πεσεις”,μπορει να τεινει ο υποψηφιος την χειρα και να του ρθει κανα ξεγυρισμενο μπενιλικι στην καλυτερη των περιπτωσεων!!

  2. Γιωργος says:

    την εφαγε τελικα την ματσαμπερκουλα και δεν σου το κρυβω πολυ το χαρηκα ,τι λεω το καταευχαριστηθηκα!!!!

  3. divaynne says:

    εγώ ήθελα να βγεί ρε για να τον έχουμε αντιπολίτευση!!! Γαμώτο!!! Δε βγήκε ο Αγοραστός! Τζάμπα τόσοι αγώνες! Τζάμπα όλα!

Leave a Reply

