ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Posted: October 6, 2009 in Γενικότερα..., pasokika

Αφορμή για την ανακοίνωση μου είναι το περιστατικό που περιέγραψα στο εκλογικό κέντρο του ΠΑΣΟΚ την ημέρα των εκλογών. Απο ότι έμαθα τα εμπλεκόμενα άτομα δυσανασχέτησαν πιο πολύ με την περιγραφή του περιστατικού απο μένα παρά απο το ίδιο το περιστατικό και κάτι πήρε το αυτί μου και για εισαγγελέα. Γιατί? Για μια αναπαραγωγή ενός γεγονότος σε δημόσιο χώρο… Ε τότε να ποινικοποιήσουμε και τα ρεπορτάζ. Καταλαβαίνω την πικρία κάποιου να μην εκλεγεί βουλευτής αν και πιστεύω οτι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά προβλήματα στη ζωή απο αυτό, αυτό που δεν μπορώ να δεχτω είναι η αντίδραση και η επίθεση σε “συνοδοιπόρους” στην ουσία. Άτομα που προχωρήσαμε μαζί μέχρι το τέλος και φτάσαμε σε αυτό το θρίαμβο της Κυριακής. Μαζί είπε ο Γιώργος Παπανδρέου. Το ΜΑΖΙ είναι μεγάλη λέξη και πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε. Η αυτοσυγκράτηση είναι προσόν καθώς και να προτάσσουμε το συμφέρον όλης της παράταξης πέρα απο το ατομικό.  Aυτό ειδικά θα πρεπε να το ξέρουν καλά άτομα που εργάζονται για το πασοκ χρόνια και έχουν πορεία χρόνων. Δουλέψαμε τόσο πολύ ΜΑΖΙ αυτά τα χρόνια και καταβάλλαμε κάθε προσπάθεια να σταματήσουν οι κακές γλώσσες που κατηγορούν την παράταξη για γκρίνες εσωτερικές μαχαιρώματα και άλλα συναφή και τα καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό. Ως εθελόντρια διαδικτύου το βλέπω στη συνεχή συνεργασία μου με πολλά άτομα και αυτός είναι ο σκοπός της ομάδας και μοναδικός. Η ενότητα. Συνεπώς, δεν ανακαλώ ούτε μια κουβέντα για πραγματικά γεγονότα ΑΛΛΑ μόνο και ΜΟΝΟ επαναλαμβάνω, για το καλό και το κύρος της μεγάλης αυτής δημοκρατικής παράταξης θα κατεβάσω την ανάρτηση. Όχι ομως για την προστασία των ατόμων.Τα άτομα ας κάτσουν να αναλογιστούν και να κρίνουν τις συμπεριφορές που οδήγησαν σε αυτό και τις συνέπειες αυτών.Το θέμα λοιπόν έχει θαφτεί..

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Ονόματα δεν είπα! Αλλά οποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται!

Comments
  1. Δε μπορούν να σου κάνουν τίποτε αφού δεν είπες ονόματα. Αν χρειαστείς συνήγορο, έρχομαι από τη Θεσσαλονίκη. Τέρμα οι βεντετισμοί!

  2. divaynne says:

    Ναι ρε! Δεν έγραψα όνομα και αρχίσαν τα τηλέφωνα!Μύγααααα ! Κατάντια ρε συ ασε! Εγώ την συνείδησή μου την έχω πεντακάθαρη! stand by δικηγόρε παρόλαυτά! Θα υπάρξουν κι άλλα

  3. divaynne says:

    Α, και….αν και την κατέβασα την ανάρτηση ξέρεις..cache ζεις εσύ μας οδηγείς. Είναι και στα drafts βέβαια..

  4. Μίλα ελληνικά χριστιανή μου, είμαι και 40 χρονών, δεν είμαι κανένα techboy🙂

  5. divaynne says:

    βγήκε απο μέσα μου η εθελόντρια διαδικτύου!Εννοώ το απλό, Once on internet,never deleted.Τίποτα δεν εξαφανίζεται απο το διαδίκτυο..

  6. ΝΤΙΝΟΣ says:

    div, τι εγινε με εσενα; για ποιο περιστατικό μιλας; μπορεις να αναφερεις κατι ή θα εχεις προβλημα;

  7. divaynne says:

    Η Div κοτέ μα κοτέ δεν έχει τέτοια προβλήματα…
    Google this:Οι γκρίνιες δεν χωράνε στο ΠΑΣΟΚ

    και το σοφό ίντερνετ θα σε οδηγήσει στο κατεβασμένο ποστ.
    Χωρίς να πω ονόματα κάποιοι που είχαν τη μύγα μυγιάστηκαν απο μόνοι τους.Φυσικά εγώ μπορεί να περιέγραφα οποιαδήποτε άλλη στιγμή της ημέρας, για οποιαδήποτε άλλα άτομα..Και ακόμα δεν έχω επιβεβαιώσει για ποιούς λέω. Ας τους..να ψάχνονται.΄Οποιοι και αν είναι..

Leave a Reply

