Έκλεισε το Troktiko…

Posted: July 24, 2010 in Γενικότερα...
Tags:

Χτες το βράδυ όλες οι αναρτήσεις του δείχναν οτι πήγαινε προς ..λουκέτο.. Δυστυχώς τώρα θα αναγκαζόμαστε να ενημερωνόμαστε απο τους πλέον αναξιόπιστους και ανίδεους των καναλιών. Το καλύτερο το είπε κάποιος σε ένα σχόλιο “με το troktiko κατάφερα να κλείσω την τηλεόραση”. Μεγάλο πράγμα αυτό. Συμφωνώ και επαυξάνω, εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια έχω σταματήσει να βλέπω ειδήσεις και τηλεόραση σε μεγάλο βαθμό, ειδικά όταν πρόκειται υποτίθεται να με ενημερώσουν. Άντε καμιά Νικολούλη (είμαι φαν) και ταινίες απο Star. Η ανώνυμη επικοινωνία μας ποτέ με με χάλασε γιατί όταν είσαι στο διαδίκτυο και εμπλέκεσαι ξέρεις σε τι πλαίσια συναναστρέφεσαι με τον καθένα. Ούτε η ανωνυμία γενικά στο διαδίκτυο με ενοχλεί, άλλωστε και το δικό μου blog και κάποια…άλλα που διατηρούσα και διατηρώ ανώνυμα είναι. Και πολλά βίντεο και photoshop που έγιναν γνωστά κατά καιρούς στη Λάρισα και ενόχλησαν κόσμο ειδικά εκλεγμένους… είχαν την αόρατη υπογραφή μου.. φυσικά ποτέ δε θα μάθετε ποιά και τι. Έτσι κι αλλιώς αλήθειες ήταν όλα που γράφαμε και δείχναμε. Όλα μου τα μαιλ και τις συζητήσεις μαζί τους τις έχω κρατήσει και δε θα διαγράψω τίποτα. Δεν ξέρω βέβαια ποτέ ποιός μου έστελνε, ποιός μου απαντούσε αλλά με νοιάζει. Τέλος, αυτό που κρατάω είναι οτι οι δημοσιογράφοι σε όλα τα κανάλια απλά εισβάλλουν στα σπίτια απο την οθόνη της τηλεόρασης το troktiko όμως το καλωσορίσαμε εμείς στις οθόνες μας…
Και όπως σας έλεγα πάντα, καλά μου χάμστερ, καλή αντάμωση.

Leave a Reply

